sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Kehruutuotos

Lanitium ex Machinan bfl-letti navajokerrattuna. 142 grammaa ja 125 metriä. Mielessäni on pipo tästä langasta. Yksi letti on vielä kehräämättä joten voi olla että maltan mieleni kunnes olen saanut senkin kehrättyä ja katson mihin ne yhdessä riittävät.

Yhdet sukat olen saanut valmiiksi, joku päivä toivon mukaan muutama kuva niistä. Olen päättänyt että tänä vuonna pidän lankakirjanpitoa ja tällä hetkellä olen plussalla 16 grammaa. Toivon mukaan kunhan olen saanut eräälle sukalle parin sekä neuletakin valmiiksi, olen reilusti miinuksella. Lisäksi keskiviikkona on lankavaihto-neuletapaaminen ja aion ottaa jonkin verran lankaa mukaani. Toivon vaan ettei sieltä sitten tartu vastaavaa (tai pahempaa, vielä enemmän kuin kotoa lähtiessä) määrää mukaani.

Olettekos itse päättäneet pitää lankalakkoa tai tarkempaa kirjanpitoa langan kulutuksesta?



1 kommentti:

Drucilla kirjoitti...

Tilastonikkari excelöi ihan kaiken mahdollisen langankulutuksesta lähtien. :)